- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Організаційно-економічний механізм реклами в комерційно-збутовій діяльності (на прикладі товарного ринку)
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U001534 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Організація інноваційного менеджменту на підприємстві
- Організаційні та економічні аспекти операційного менеджменту в АПК
- Облік і контроль непрямих витрат (на матеріалах підприємств харчової промисловості України)
- Ситуаційний підхід до стратегічного планування банківських продуктів та послуг
- Структуризація комплексу маркетингу в системі виробничого менеджменту промислових підприємств
- Антикризове управління підприємством
- Управління розвитком ринку цукру України
- Кон'юнктура ринку цукру та умови підвищення ефективності його виробництва (на матеріалах підприємств АПК Хмельницької області)
- Обґрунтування конкурентної стратегії підприємства
- Менеджмент в молокопереробному підприємстві