- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U003406 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Політичний дискурс ЗМІ України у світовому інформаційному просторі
- Підготовка до друку офіційних видань: законодавчий, редакційний та видавничий аспекти (на матеріалах Парламентського видавництва та відділу редакційної роботи Управління правового забезпечення Секретаріату Кабінету Міністрів України)
- Інформаційно-технологічний і творчий потенціал агенційної журналістики (вітчизняний і світовий досвід)
- Публіцистика Дмитра Павличка: мотиви, жанри, контекст
- Голодомор в Україні 1932-1933 років як проблема світової журналістики.
- Глобалізація комунікаційного простору і процеси національної ідентифікації у посткомуністичному світі
- Роль засобів масової інформації у забезпеченні політичних прав та свобод громадян у демократичному суспільстві
- Стереотипи породження та сприймання журналістського твору (на матеріалі газетних текстів)
- Форми синтезу ідейно-публіцистичного та образно-художнього начал у творах Івана Багряного
- Видавнича та редакторська діяльність Михайла Максимовича