- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U003406 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Оригінальна радіоп'єса: історія, теорія, практика
- Публіцистика Дмитра Павличка: мотиви, жанри, контекст
- Гавриїл Костельник як журналіст і літературний критик
- Голодомор в Україні 1932-1933 років як проблема світової журналістики.
- Проблема й поняття свободи преси: сутність, зміст, структура
- Нові слова та їх значення у мові мас-медіа Рівненщини (1995-2005 рр.).
- Газета "Волинь" та однойменне видавництво (1941-1944 рр.): організаційний і проблемно-тематичний аспекти
- Формування образу політичного лідера засобами телебачення (вітчизняний і світовий досвід)
- Редакторська та журналістська діяльність Леоніда Глібова
- Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності