- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі).
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2000
Артикул:
0400U003406 (Д) 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Зародження і розвиток журналістикознавчих досліджень в Україні (кінець ХІХ ст. - 80-ті роки ХХ ст.)
- Публіцистична творчість Олеся Гончара: історія, поетика, прагматика.
- Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 рр.)
- Особливості функціонування сталих слово-сполук фразеологічного характеру у пресі діаспори США і Канади (1991-2000 рр.)
- Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків
- Сучасний стан некомерційної реклами в Україні
- Преса національних меншин України як засіб їх самоствердження в умовах становлення української державності (1992 - 1999 рр.)
- Інформаційні маніпуляції у повідомленнях світової періодичної преси в контексті інформаційної безпеки України: стан та шляхи протидії
- Публіцистика В. Ґренджі-Донського 20-30-х рр. ХХ ст. у контексті національного відродження Закарпаття
- Преса православної церкви в Україні кінця Х1Х-початку ХХ ст.: тематика і проблематика