- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2007
Артикул:
0407U003489 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Соціально-психологічні умови управління розвитком спільнот, постраждалих від катастроф
- Етнопсихологічні чинники виникнення особистісних проблем дитини.
- Психологічні особливості становлення особистісної свободи у студентської молоді
- Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу
- Становлення політичної свідомості молоді в умовах суспільної нестабільності.
- Етнокультурні особливості статеворольової ідентифікації особистості в підлітковому віці
- Потреба влади як психологічний чинник політичної свідомості студентів.
- Психологічні особливості особистості як суб'єкта рекреаційно-туристичної активності
- Соціально-психологічні чинники міжособистісної залежності в ранній юності
- Соціально-психологічні особливості динаміки Я-концепції старшокласників у міжособистісній взаємодії