ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОЛОГО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЛІЦЕЇСТІВ
1.1. Еколого-естетичне виховання як психолого-педагогічна проблема
1.2. Сучасний стан еколого-естетичного виховання старшокласників у теорії і практиці виховання
1.3. Психолого-педагогічні основи еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення із заповідниками Криму
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЕКОЛОГО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЛІЦЕЇСТІВ У ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ІСТОРИКО-ПРИРОДНИМИ ЗАПОВІДНИКАМИ КРИМУ
2.1. Організація педагогічного експерименту та аналіз отриманих результатів
2.2. Способи впровадження педагогічних умов розробленої організаційно-педагогічної моделі
2.2.1. Послідовність включення педагогічних умов у констатувальному експерименті
2.2.2. Комплексне впровадження сукупності педагогічних умов у ході формувального експерименту
2.2.3. Динаміка результатів експериментального дослідження
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922