ЗМІСТ
ВСТУП-
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ФАБУЛА ФІЛОСОФСЬКОГО ВИМІРУ ЗАСАД ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
1.1. Становлення інформаційного суспільства як передумова виникнення дистанційного навчання
1.2. Дослідження термінологічного простору та основних характеристик дистанційного навчання
1.3. Теоретико-філософський огляд явища комунікації
РОЗДІЛ
СВІТОГЛЯДНА ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ВИЯВІВ ЦІННІСНОГО МОДУСУ КОМУНІКАТИВНОЇ ПРИРОДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ-
2.1. Аналіз поняття "комунікація" та її складових
2.2. Модифікація характеру комунікації у світлі зміни освітньої парадигми
2.3. Комунікація в системі дистанційного навчання
РОЗДІЛ
АКСІОЛОГІЧНІ АКЦЕНТИ КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: ВИТОКИ, ХАРАКТЕР, ЗАТРЕБУВАНІСТЬ
3.1. Дидактична складова комунікативних технологій-
3.2. Моделі реалізації комунікативних технологій
3.3. Комунікативна технологія віртуальної реальності-
РОЗДІЛ
ПРАКСЕОЛОГІЧНА ВЗАЄМОДЕТЕРМІНОВАНІСТЬ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ АКТИВНСТІ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
4.1. Шляхи забезпечення інтенсифікації навчального процесу-
4.2. Дослідження існуючих факторів інтенсифікації комунікативної активності
4.3. Розгляд процесу комунікації заснованого на структурованих знаннях як фактору інтенсифікації комунікативної активності-
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922