Ви є тут

Проблеми попередження девіантної поведінки вихованців режимних установ для неповнолітніх в історії вітчизняної педагогіки (ІІ половина ХХ ст.)

Автор: 
Бадьора Сергій Миколайович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U001951
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Зміст
Вступ .
РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМА ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
1.1. Генеза девіантної поведінки неповнолітніх: причини та типи
1.2. Досвід українських педагогів в історичній ретроспективі.
1.3. Проблеми злочинності неповнолітніх у контексті девіантної
поведінки
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 2. ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА ЯК ОБ'ЄКТ
ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
2.1. Модель розвитку девіантної поведінки особи та корегуючі
прийоми педагогічного впливу
2.2. Педагогічна профілактика відхилень у поведінці неповнолітніх
2.3. Функції і зміст індивідуального підходу в роботі з девіантними
особами .
2.4. Християнська етика - пропедевтичний чинник девіантної
Поведінки.
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ РЕЖИМНИХ УСТАНОВ ДЛЯ НЕПОВНОЛІТНІХ.
3.1. Напрями педагогічних досліджень, спрямованих на виявлення результативності процесу ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою .
3.2. Аналіз стану організації навчально-виховного процесу в колоніях для неповнолітніх правопорушників на сучасному етапі.
3.3. Наукова організація навчально-виховної та корекційної роботи з неповнолітніми девіантами в режимних установах.
Висновки до
розділу.
Висновки
Список