Ви є тут

Формування соціальної активності слабозорих молодших школярів засобами музичного мистецтва

Автор: 
Нафікова Лілія Альбертівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002497
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ.
ВСТУП.
РОЗДІЛ СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ СЛАБОЗОРИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Теоретико-методологічні засади проблеми формування соціальної активності учнів молодших класів
1.2. Проблема формування соціальної активності слабозорих молодших школярів в умовах корекційно-розвиткового навчання.
1.3. Музичне мистецтво як стимулятор підвищення соціальної активності слабозорих молодших школярів.
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ СТАН ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СЛАБОЗОРИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Аналіз шкільної практики з формування соціальної активності слабозорих молодших школярів засобами музичного мистецтва
2.2. Організація і методика констатувального дослідження.
2.3. Діагностика рівнів сформованості соціальної активності слабозорих молодших школярів
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СЛАБОЗОРИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦВА
3.1. Зміст і методики експериментальної роботи.
3.2. Порівняльний аналіз результатів констатувальної і формувальної дослідно-експериментальної роботи
3.3. Методичні рекомендації щодо формування соціальної активності слабозорих молодших школярів засобами музичного мистецтва.
Висновки до третього
розділу.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК