Ви є тут

Моральне виховання особистості в педагогічній системі гуманіста Еразма Роттердамського

Автор: 
Год Наталія Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002537
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ
МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ, ДОКТРИНИ МОРАЛЬНО-
ДУХОВНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ
СИСТЕМІ ЕРАЗМА РОТТЕРДАМСЬКОГО
1.1. Ступінь наукової розробки досліджуваної проблеми
1.2. Генезис гуманістичного світогляду та доктрини
морально-духовного виховання особистості в педагогічній
системі Еразма Роттердамського, її ідейні джерела .
1.3. Філософсько-антропологічні основи доктрини морально-духовного
виховання особистості нідерландського гуманіста .
1.4. Теоретичні положення педагогічної системи Еразма Роттердамського
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ 2. МЕТА, ПРИНЦИПИ І ЗМІСТ ДОКТРИНИ
МОРАЛЬНО-ДУХОВНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ОСНОВА
ВЧЕННЯ ЕРАЗМА РОТТЕРДАМСЬКОГО ПРО
МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
2.1. Християнсько-гуманістична етика - основа змісту доктрини
морально-духовного виховання особистості Еразма Роттердамського. Мета і
принципи морального виховання.
2.2. Провідна роль гуманітарної освіти у формуванні моральної свідомості
2.3. Моральність і духовність: релігійна компонента доктрини
морально-духовного виховання .
2.4. Соціально-етичний аспект доктрини морально-духовного виховання
особистості.
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ТА ЙОГО ДОКТРИНИ
В ПЕДАГОГІЧНІЙ СИСТЕМІ ЕРАЗМА РОТТЕРДАМСЬКОГО
3.1. Гуманізм у стосунках "вихователь - вихованець" і
метод "м'якої руки"
3.2. Відповідність методів морального виховання віковим
та індивідуальним особливостям дитини .
3.3. Школа, сім'я та церква як інституції морального виховання .
3.4. Творча спадщина Еразма Роттердамського та сучасна вітчизняна
практика морально-духовного виховання
Висновки до третього
розділу .
ВИСНОВКИ .
ДОДАТКИ
СПИСОК