Ви є тут

Проблема оцінювання навчальної діяльності учнів початкової школи в Україні (50-ті – 90-ті роки ХХ століття)

Автор: 
Предик Аліна Анатоліївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003198
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ.
Розділ 1. Теоретичні засади оцінювання навчальної діяльності учнів початкової
школи України (-ті – -і роки ХХ
ст.).
1. Реформування початкової освіти України як передумова розвитку системи
педагогічного
оцінювання…………….………….…
1. Психолого-педагогічна наука про сутність і функції шкільного оцінювання.
1. Нормативно-правова основа педагогічного оцінювання в початковій школі
України.
1. Особливості оцінювання навчальної діяльності молодших школярів.
Висновки до першого
розділу
.
Розділ Організаційно-дидактичні підходи до оцінювання навчальної діяльності
молодших школярів у досліджуваний період.
2. Забезпечення об’єктивності як провідного чинника оцінювання в початковій
школі…………………………………………….
2. Трансформація бальної системи оцінювання навчальної діяльності молодших
школярів.
2. Розвиток критеріїв педагогічного оцінювання навчальної діяльності учнів
початкових
класів…………………….….
Висновки до другого
розділу.
Розділ 3. Шляхи вдосконалення педагогічного оцінювання в початковій школі
України другої половини ХХ ст
3. Використання оцінки в активізації пізнавальної діяльності молодших
школярів.
3. Впровадження нетрадиційних підходів до оцінювання навчальної діяльності
учнів початкової
школи
Висновки до третього
розділу
Висновки…………………………………….
Додатки…….…………………….
Список