Ви є тут

Педагогічні умови формування у старшокласників готовності до вибору професії офіцера-прикордонника.

Автор: 
Назарчук Адам Адамович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005180
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
.
ВСТУП.…………………………………………………………………….…
РОЗДІЛ 1.
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ ГОТОВНОСТІ ДО ВИБОРУ
ПРОФЕСІЇ ОФІЦЕРА-ПРИКОРДОННИКА .……….
1.1.
Готовність старшокласників до вибору професії офіцера-прикордонника як предмет
вивчення теорії та методики виховання …………………………………………………………
1.2.
Аналіз стану проблеми в практиці роботи загальноосвітніх навчальних
закладів………………………………………………
1.3.
Формування у старшокласників готовності до вибору професії
офіцера-прикордонника у теорії та практиці шкільної профорієнтації
…………………………………………………
Висновки до першого
розділу …………………………………………………
РОЗДІЛ 2.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ
ГОТОВНОСТІ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ ОФІЦЕРА-ПРИКОРДОННИКА ………………
2.1.
Обґрунтування педагогічних умов формування у старшокласників готовності до
вибору професії офіцера-прикордонника …………………………………………………
2.2.
Мета, завдання та організація формувального експерименту
2.3.
Формування у старшокласників готовності до вибору професії
офіцера-прикордонника у процесі військово-патріотичного
виховання………….…
2.4.
Аналіз результатів формувального етапу дослідно-експериментальної роботи
………………….………….
Висновки до другого
розділу………………………………
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………….
ДОДАТКИ………………………………………….…………….……………
СПИСОК