Ви є тут

Педагогічна думка і просвітництво у жіночому русі Західної України (ІІ половина ХІХ ст. - 1939 р.)

Автор: 
Нагачевська Зіновія Іванівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000138
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. УКРАЇНСЬКИЙ ЖІНОЧИЙ РУХ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
І СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ
1.1. Генеза і ступінь дослідження проблеми
1.2. Передумови формування жіночого руху в Західній Україні
1.3. Особливості становлення, етапи й тенденції розвитку організаційних форм і концептуальних засад українського жіночого руху
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ПРОВІДНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ
ТА ПРОСВІТНИЦТВА В ЖІНОЧОМУ РУСІ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ
2.1. Державна політика у сфері жіночої едукації .
2.1.1. Австрійський (австро-угорський) контекст
2.1.2. Польсько-румунсько-чехословацька доба
2.2. Педагогічно-просвітницька діяльність "чоловічих" громадських організацій регіону як фактор утвердження освітньо-виховного потенціалу українського жіночого руху
2.3. Формування когорти жінок-педагогів - організаторів жіночого культурно-освітнього поступу
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ОСВІТА І ВИХОВАННЯ ЖІНКИ В ІДЕОЛОГІЇ ТА В ПРАКТИЦІ УКРАЇНСЬКОГО ЖІНОЧОГО РУХУ
3.1. Проблеми навчання і виховання жінок у поглядах репрезентанток західноукраїнського жіноцтва другої половини ХІХ - початку ХХ ст.
3.2. Теоретичне обґрунтування феміністичної концепції освіти і виховання жінки-українки в поставстроугорський період
3.3. Жіночі товариства Західної України як організатори
освітньо-виховної роботи серед жінок
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 4. УТВЕРДЖЕННЯ В ЖІНОЧОМУ РУСІ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ
КУЛЬТУ ЖІНКИ-МАТЕРІ Й ДИТИНИ
4.1. Материнство і дитинство у феміністичному світогляді
та в освітньо-виховній діяльності західноукраїнського жіноцтва
4.2. Проблеми родинного виховання у творчій спадщині активних
учасниць жіночого руху
4.3. Громадське дошкільне виховання у теоретичних надбаннях
і в педагогічно-просвітницькому досвіді жінок-українок
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 5. НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА, ПОЗАШКІЛЬНІ ОПІКА Й ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ І МОЛОДІ ЯК ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ УКРАЇНСЬКОГО
ЖІНОЧОГО РУХУ
5.1. Педагогічне осмислення організаторами жіночого руху проблем української школи в умовах австро-угорській державності
5.2. Еволюція поглядів жінок регіону на мету, завдання і зміст
національного шкільництва в -х - -х рр.
5.3. Опіка і позашкільне виховання дітей і молоді в теорії та практиці жіночого руху Західної України
Висновки до
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК