Ви є тут

Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах

Автор: 
Тимошенко Олексій Валерійович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000206
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
стор. ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ_ ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ1.1. Концепція оптимізації професійної підготовки у ВНЗ У сучасній психолого-педагогічній літературі_1.2. Оптимізація управління професійною підготовкою на основі наукової організації педагогічної праці В вищій школі_1.3. Удосконалення навчально-виховного процесу як необхідна складова оптимізації професійної підготовки фахівців у вищій школі_Висновки до першого
розділу_
РОЗДІЛ 2. КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТОВОЇ МОДЕЛІ
ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ
ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ2.1. Модель оптимізації професійної підготовки майбутніх учителівфізичної культури у ВНЗ_2.2. Програмно-цільове управління в вищих навчальних закладах, яке побудоване на засадах теорії оптимізації2.3. Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного вихованняі спорту на основі програмно-цільової технології управління _Висновки до другого
розділу_
РОЗДІЛ 3. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ
ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ
ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ КРЕДИТНО-
МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ_3.1. Сучасні вимоги до професійної підготовки студентів зі спеціальності "Фізичне виховання"3.2. Особливості організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної підготовки майбутніх вчителів фізичноїкультури 3.3. Технологія створення типової навчальної програми, побудованої на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу_3.4. Теоретичні засади діагностики рівня засвоєння професійнихзнань і вмінь фахівців фізичного виховання і спорту у вищій школі_3.4.1. Використання тестів як одна з умов оптимального таоб'єктивного визначення навчальних досягнень студентської молоді3.4.2. Засоби і методи оптимізація професійної підготовки майбутніхвчителів фізичної культури на основі модульно-рейтинговогоконтролю успішності студентської молодіВисновки до третього
розділу
РОЗДІЛ 4. УПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ОПТИМІЗАЦІЇ
ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ
ПРОЦЕС МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ4.1. Технологія кредитно-модульної системи організації навчальногопроцесу майбутніх учителів фізичної культури4.2. Методичні особливості впровадження кредитно-модульної технології професійної підготовки в навчальний процес майбутніх учителів фізичної культури на основі програмно-цільового підходу_4.3. Моніторинг упровадження новітніх технологій у навчальнийпроцес студентської молоді_Висновки до четвертого
розділу_
РОЗДІЛ 5. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА
ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
5.1. Критерії та рівні готовності студентів зі спеціальності "Фізичневиховання" до майбутньої професійної діяльності_5.2. Методика визначення ефективності застосування моделі оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури_5.3. Аналіз результатів ефективності моделі оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури_ Висновки до п'ятого
розділу_ ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ_ ДОДАТКИ_ СПИСОК