Ви є тут

Теоретико-методичні засади технології навчання майбутніх фахівців зі складнокоординаційних видів спорту

Автор: 
Медведєва Ірина Михайлівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000721
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
стр.
СПИСОК УМОВНИХ ПОЗНАЧОК І СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП .
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ СКЛАДНОКООРДИНАЦІЙНИХ ВИДІВ СПОРТУ (НА МАТЕРІАЛІ ФІГУРНОГО КАТАННЯ НА КОВЗАНАХ)
1.1. Професійно-педагогічні вимоги до процесу навчання майбутніх фахівців зі складнокоординаційних видів спорту.
1.2. Сучасна проблематика й тенденції розвитку складнокоординаційних видів спорту.
1.3. Система змагальної діяльності у складнокоординаційних видах спорту.
1.4. Особливості становлення й розвитку фігурного катання на ковзанах як виду спорту
1.5. Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ТРЕНЕРА-ВИКЛАДАЧА ЗІ СКЛАДНОКООРДИНАЦІЙНИХ ВИДІВ СПОРТУ НА ОСНОВІ ПРОПОНОВАНОЇ СТРУКТУРИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ ФІГУРИСТІВ
2.1. Методологія досліджень.
2.2. Методи і організація досліджень .
2.3. Аналіз процесу підготовки майбутніх тренерів-викладачів у вищих навчальних закладах
2.4. Показники, що визначають структуру пропонованої підготовки кваліфікованих фігуристів і закономірності їхнього взаємозв'язку
2.5. Структура і основні напрямки вдосконалення сучасної системи підготовки кваліфікованих фігуристів.
2.6. Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 3. МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ТРЕНЕРА-ВИКЛАДАЧА З ФІГУРНОГО КАТАННЯ НА КОВЗАНАХ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИДІ СПОРТУ
3.1. Характерні риси діяльності і професійні функції тренера-викладача з фігурного катання на ковзанах
3. Конкретна змагальна націленість і мотивація спортсмена.
3.3. Техніка у фігурному катанні на ковзанах.
3.4. Структура змагальної діяльності в одиночному катанні
3.5. Структура змагальної діяльності в парному катанні.
3.6. Структура змагальної діяльності в спортивних танцях на льоду.
3.7. Композиція змагальних програм.
3.8. Спеціальна фізична підготовка кваліфікованих фігуристів
3.9. Хореографічна підготовка кваліфікованих фігуристів.
3 Готовність фігуриста до змагань.
3 Тактика змагальної діяльності фігуриста.
3 Особливості змагальної діяльності у професійному фігурному катанні на ковзанах.
3 Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 4. СПРЯМОВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ
ТРЕНЕРІВ-ВИКЛАДАЧІВ НА ОСНОВІ ПОБУДОВИ
ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ КВАЛІФІКОВАНИХ ФІГУРИСТІВ.
4.1. Пріоритетні тенденції професійної спрямованості процесу навчання майбутніх тренерів-викладачів з фігурного катання на ковзанах
4.2. Зміст програм мікро- і мезоциклів підготовки кваліфікованих фігуристів
4.3. Побудова тренувального процесу в річному циклі підготовки
4.4. Підготовка кваліфікованих фігуристів на заключних етапах багаторічного вдосконалення.
4.5. Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 5. ЗМІСТ І ФОРМИ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТРЕНЕРІВ-ВИКЛАДАЧІВ З ФІГУРНОГО КАТАННЯ НА КОВЗАНАХ З УРАХУВАННЯМ ВІДБОРУ І КОМПЛЕКСНОГО КОНТРОЛЮ В ПІДГОТОВЦІ КВАЛІФІКОВАНИХ ФІГУРИСТІВ.
5.1. Методичні підходи в процесі професійного навчання майбутніх тренерів-викладачів з фігурного катання на ковзанах
5.2. Вік і динаміка спортивних результатів фігуристів
5.3. Основний відбір фігуристів на четвертому етапі багаторічної підготовки
5.4. Заключний відбір фігуристів на п'ятому етапі багаторічної підготовки
5.5. Контроль технічної й спеціальної фізичної підготовленості кваліфікованих фігуристів.
5.6. Контроль функціональної підготовленості кваліфікованих фігуристів
5.7. Контроль психологічної підготовленості кваліфікованих фігуристів
5.8. Контроль тренувальних і змагальних навантажень кваліфікованих фігуристів
5. Травматизм і захворюваність спортсменів у фігурному катанні на ковзанах
5 Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 6. ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК Й ОСНОВНІ НАПРЯМКИ
ПРАКТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕНЬ.
6.1. Визначення ефективності процесу навчання майбутніх тренерів-викладачів на основі впровадження сучасних технологій у підготовку кваліфікованих фігуристів
6.2. Обговорення результатів досліджень і шляхи їхнього практичного використання.
ВИСНОВКИ
СПИСОК