ЗМІСТ
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ФІНАНСИСТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ДІЛОВОГО ПИСЕМНОГО СПІЛКУВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП'ЮТЕРНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ
 1.1. Мета і зміст навчання писемного спілкування у процесі навчання ділової англійської мови . . . 
 1.2. Теоретичний аналіз підходів до навчання писемного мовлення.
 1.3. Особливості організації самостійної навчальної діяльності студентів з використанням комп'ютерної технології.
 1.4. Вимоги до навчальних комп'ютерних програм .
 Висновки до 
розділу 1
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ФІНАНСИСТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ДІЛОВОГО ПИСЕМНОГО СПІЛКУВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП'ЮТЕРНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ
 2.1. Принципи і критерії відбору мовленнєвого матеріалу для навчання ділового листування майбутніх фінансистів 
 2.2. Підсистема вправ для формування у студентів компетенції у діловому писемному спілкуванні
 2.3. Характеристика навчально-контролюючої комп'ютерної програми Banking"
 2.4. Модель організації самостійної навчальної діяльності студентів у процесі навчання англомовного ділового писемного спілкування з використанням навчально-контролюючої комп'ютерної програми . . . . . . . . 
 Висновки до 
розділу 2
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ФІНАНСИСТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ДІЛОВОГО ПИСЕМНОГО СПІЛКУВАННЯ
3.1. Організація та підготовка експериментального навчання . 
3.2. Хід експерименту та інтерпретація отриманих даних.
3.3. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи майбутніх фінансистів у процесі навчання англомовного ділового писемного спілкування з використанням комп'ютерної технології. 
 Висновки до 
розділу 3.
ВИСНОВКИ ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Киев+380960830922