Вы здесь

Організація особистісно орієнтованого навчання слухачів у системі післядипломної педагогічної освіти

Автор: 
Хлєбнікова Таліна Миколаївна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
3409U002195
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПИТАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ТА ПРАКТИЦІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
1. Сутність особистісно орієнтованого навчання
1. Особливості організації особистісно орієнтованого навчання
в системі післядипломної освіти
1. Етапи організації особистісно орієнтованого навчання в умовах післядипломної педагогічної освіти
1. Критерії якості навчання слухачів та розробка кваліметричної
моделі оцінки якості післядипломної освіти
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ОСНОВНИХ
ЕТАПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО
НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
2. Загальні питання організації й проведення експериментальної
роботи
2. Реалізація етапів організації особистісно орієнтованого
навчання слухачів у системі післядипломної освіти
2.2. Діагностика соціально - педагогічного досвіду слухачів
2.2.2. Організація диференційованого навчання на основі індивідуальних освітніх программ
2.2.3. Аналітично - корекційний етап
2. Аналіз результатів дослідження
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК