ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ І ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ
1.1. Аналіз розробленості проблеми формування самоосвітньої компетентності
учнів у педагогічній теорії
1.2. Сутність та структура самоосвітньої компетентності учнів
1.3. Соціокультурні, педагогічні та природні чинники впливу на формування
самоосвітньої компетентності учнів сільських шкіл
1.4. Стан, критерії та рівні сформованості самоосвітньої компетентності учнів
основної школи сільської місцевості
Висновки з першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
ОСНОВНОЇ ШКОЛИ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ
2.1. Характеристика дидактичної моделі формування самоосвітньої компетентності
учнів у процесі вивчення природничих дисциплін
2.2. Організація та здійснення навчальних проектів з природничих дисциплін з
метою формування самоосвітньої компетентності учнів
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ДИДАКТИЧНОЇ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ
САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
3.1. Організація дослідження та експериментального навчання з метою формування
самоосвітньої компетентності учнів
3.2. Формування компонентів самоосвітньої компетентності учнів у навчальних
проектах з природничих дисциплін
3.3. Результати експериментального навчання
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922