Вы здесь

Формування у студентів знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу

Автор: 
Коханко Оксана Григорівна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U005209
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
стор.
Вступ…………………………………………………………………………….
Розділ
Формування у студентів знань і вмінь проектування уроку як науково-практична
проблема…………………………………………………….
Проблема проектування уроку в сучасній психолого-педагогічній та методичній
літературі………………………………………………………….
Аналіз сучасного стану сформованості знань і вмінь проектування уроку у
студентів – майбутніх учителів початкових класів……………………….
Теоретичні засади матрично-модульного підходу до проектування
уроку…………………………………………………………………………….
Висновки до
розділу………………………………………………………….
Розділ
Теоретичні основи поетапного формування у студентів комплексних умінь
проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу……………….
Сутність і структура комплексних умінь проектування уроку……………
Модель поетапного формування у студентів комплексних умінь проектування уроку
на засадах матрично-модульного підходу…………….
Матрично-модульна технологія як засіб поетапного формування у студентів
комплексних умінь проектування уроку…………………………………….
Висновки до
розділу……………………………………………………………….
Розділ
Експериментальна перевірка ефективності впровадження моделі поетапного
формування у студентів комплексних умінь проектування уроку на засадах
матрично-модульного підходу……………………………………………………
3.1. Реалізація моделі поетапного формування комплексних умінь проектування
уроку на засадах матрично-модульного підходу………………………….
3.2. Результати та аналіз перевірки експериментальної моделі та діагностики
сформованості у студентів комплексних умінь матрично-модульного проектування
уроку в початковій школі……………………………………
Висновки до
розділу…………………………………………………………
Висновки…………………………………………………………………………….
Додатки………………………………………………………………………………
Список