ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження процесу формування
професійної компетентності майбутніх економістів
1.1. Формування професійної компетентності студентів-економістів як
психолого-педагогична проблема
1.2. Сутність і зміст імітаційно-рольового моделювання у навчальному процесі
вищої школи
1.3. Діагностика формування професійної компетентності майбутніх економістів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. Упровадження та перевірка ефективності імітаційно-рольового
моделювання як засобу формування професійної компетентності майбутніх
економістів
2.1. Розробка імітаційно-рольових моделей формування професійної компетентності
економіста
2.2. Експериментальне впровадження імітаційно-рольового моделювання у процес
формування професійної компетентності студентів-економістів
2. 3. Аналіз результатів експериментальної перевірки імітаційно-рольового
моделювання в практиці вищих навчальних закладів
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922