ЗМІСТ
ВСТУП. .
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВОГО НАВЧАННЯ
1.1. Різні підходи до визначення сутності та змісту поняття "активна комунікативна позиція" особистості у наукових дослідженнях.
1.2. Імітаційно-ігрове навчання як засіб активізації комунікативної позиції учнів.
1.3. Дидактичні умови формування активної комунікативної позиції учнів основної школи
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ДИДАКТИЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВОГО НАВЧАННЯ.
2.1. Вивчення та аналіз рівня активності комунікативної позиції учнів основної школи в навчальному процесі.
2.2. Зміст програми дослідно-експериментальної роботи щодо формування активної комунікативної позиції учнів засобами імітаційно-ігрового навчання
2.3. Результати експериментальної перевірки ефективності дидактичних умов організації імітаційно-ігрового навчання в формуванні активної комунікативної позиції учнів основної школи .
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922