Ви є тут

Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку

Автор: 
Борин Галина Василівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U002040
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
ДО РОБОТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ
1.1. Історико-педагогічний аналіз проблеми готовності батьків
до виховання дітей раннього віку
1.2. Законодавчо-нормативне забезпечення
просвітницько-консультативної діяльності педагога
1.3. Стан дослідженості проблеми в психолого-педагогічній літературі
та практиці
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ
НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
ДО РОБОТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ
2.1. Стан готовності майбутніх педагогів до роботи з батьками дітей раннього віку
2.2. Модель підготовки студентів до просвітницько-консультативної
діяльності
2.3. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ
ДО РОБОТИ З БАТЬКАМИ ВИХОВАНЦІВ
3.1. Удосконалення професійної підготовки майбутніх вихователів
до просвітницько-консультативної діяльності засобами навчальних
дисциплін
3.2. Експериментальне дослідження впливу організаційно-педагогічних
умов на підготовку студентів до роботи з батьками
3.3. Аналіз та оцінка результатів формувального експерименту
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК