Ви є тут

Підготовка майбутнього вчителя інформатики до організації навчального діалогу в системі „вчитель – комп’ютер – учень”

Автор: 
Давискіба Оксана Вікторівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002506
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ.1.1.Стан проблеми підготовки майбутніх учителів інформатики до організації навчального діалогу в системі "вчитель-комп'ютер-учень".1.2.Навчальний діалог як засіб реалізації педагогічної взаємодії засобами інформаційних технологій навчання1.3.Сутність процесу підготовки майбутнього вчителя інформатики до організації навчального діалогу в системі "вчитель - комп'ютер -учень".ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ В СИСТЕМІ "ВЧИТЕЛЬ - КОМП'ЮТЕР - УЧЕНЬ"2.1.Розробка методики підготовки майбутніх учителів інформатики до організації навчального діалогу в системі "вчитель - комп'ютер - учень" 2.2.Реалізація етапів методики підготовки майбутніх учителів інформатики до організації навчального діалогу в системі "вчитель - комп'ютер - учень"2.3.Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методики підготовки майбутніх учителів інформатики до організації навчального діалогу в системі "вчитель - комп'ютер - учень".ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 2ВИСНОВКИДОДАТКИ.СПИСОК