Ви є тут

Розвиток ідеї самоврядування учнів у педагогіці кінця XIX – першої третини XX століття

Автор: 
Прибора Тетяна Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U003748
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ІДЕЇ САМОВРЯДУВАННЯ У ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ
ПЕДАГОГІКИ ЄВРОПИ КІНЦЯ ХІХ – ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
1.1. Огляд історико-педагогічної літератури з теми дослідження
1.2. Розвиток ідей учнівського самоврядування в історії вітчизняної і
зарубіжної педагогіки
1.3. Виділення проблеми самоврядування учнів в педагогіці кінця ХІХ – першої
третини ХХ століття
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОВРЯДУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ КІНЦЯ
ХІХ – ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
2.1. Організація самоврядування за типом «монархія»
2.2. Самоврядування за типом «республіка»
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИТЯЧОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ НАПРИКІНЦІ ХІХ – У
ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ ХХ СТОЛІТТЯ
3.1. Організація самоврядування у загальноосвітніх закладах України
3.2. Дитячі кооперативи як форма самоврядування у школах України
3.3. Організація самоврядування в освітніх установах
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК