Ви є тут

Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів валеологічних понять на засадах міжпредметних зв'язків шкільних природничих курсів

Автор: 
Жара Ганна Іванівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004812
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ…………………………………………
ВСТУП……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ
ПОНЯТЬ НА ЗАСАДАХ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ………………….
1.1. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів
валеологічних понять як педагогічна проблема………………………………
1.2. Міжпредметні зв’язки як теоретична основа формування
змісту навчальних програм інтегрованих курсів…………………………….
1.3. Валеологічні поняття шкільного курсу „Основи здоров’я”………
1.4. Теоретичні основи формування та розвитку
валеологічних понять…………………………………………………………
Висновки до першого
розділу…………………………………………
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ
ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ
ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ
ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1. Зміст та методика організації експериментального дослідження.
2.2. Результати констатувального експерименту………………….
2.3. Модель підготовки майбутніх учителів до формування
в учнів валеологічних понять на засадах міжпредметних зв’язків та її
технологічне забезпечення
………….
2.4. Експериментальна перевірка моделі підготовки
майбутніх учителів до формування в учнів валеологічних понять
на засадах міжпредметних
зв’язків
Висновки до другого
розділу…………………………………………
РОЗДІЛ 3. ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО
ЕКСПЕРИМЕНТУ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯ.
3.1. Методична система підготовки студентів до формування
в учнів валеологічних понять на засадах міжпредметних
зв’язків.
3.2. Методичні рекомендації щодо формування
валеологічних понять на основі міжпредметних зв’язків…………………….
3.3. Практичні рекомендації щодо формування понять
„толерантність”, „середовище існування”, „культура здоров’я”,
„імунітет” в учнів – -х
класів.
Висновки до третього
розділу………………………………………
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….
ДОДАТКИ………………………………………………………………………
СПИСОК