Ви є тут

Емоційно-ціннісне ставлення до керівника в структурі управлінської взаємодії

Автор: 
Бугайова Наталія Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004834
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
 - 
Розділ 1.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ ЯК ЧИННИКА
ЕФЕКТИВНОЇ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
 - 
1.1.
Пізнання і розуміння людьми один одного в процесі міжособистісної взаємодії
 - 
1.2.
Ціннісне ставлення як передумова успішності діяльності суб’єктів управлінської
взаємодії
 - 
1.3.
Психологічні чинники емоційно-ціннісного ставлення колективу до керівника
 - 
Розділ 2.
ВИЯВЛЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ СПЕЦИФІКОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ
ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ І РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЮ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
 - 
2.1.
Соціокультурні й ціннісно-мотиваційні характеристики психологічної сумісності
суб’єктів педагогічного колективу
 - 
2.2.
Специфіка результативності діяльності педагогічного колективу: психологічні
особливості, прояв та наслідки
Розділ 3.
ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
ЯК ЧИННИКУ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
 -
3.1.
Розвиток суб’єктності, комунікативних умінь особистості як дієвої передумови
результативної організації ділового спілкування в педагогічному колективі
 -
3.2.
Результати формуючих заходів та їхня інтерпретація
ВИСНОВКИ
 -
СПИСОК