Ви є тут

Розвиток особистісно-професійних якостей учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі підготовки до діяльності в сфері послуг.

Автор: 
Вінник Наталія Дмитрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U006068
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ ПОСЛУГ
1.1. Основні підходи до проблеми розвитку особистісно-професійних якостей фахівців у сфері послуг.
1.2. Психологічні вимоги діяльності у сфері послуг до особистості фахівця
1.3. Модель особистісно-професійних якостей фахівця сфери послуг - офіціанта.
Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ПТНЗ
2.1. Методика та організація дослідження особливостей розвитку особистісно-професійних якостей учнів ПТНЗ
2.2. Аналіз результатів дослідження особливостей розвитку особистісно-професійних якостей учнів ПТНЗ.
Висновки до
розділу 2
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ПТНЗ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДО ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПОСЛУГ
3.1. Теоретичне обґрунтування програми розвитку особистісно-професійних якостей майбутніх фахівців у сфері послуг.
3.2. Програма розвитку особистісно-професійних якостей майбутніх фахівців у сфері послуг.
3.3. Експериментальна перевірка ефективності впровадження програми розвитку особистісно-професійних якостей майбутніх фахівців у сфері послуг у фахову підготовку учнів ПТНЗ
Висновки до
розділу 3.
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК