Вы здесь

Педагогічні умови забезпечення якості освіти старшокласників ліцею в особистісно-орієнтованій системі навчання

Автор: 
Іванова Олена Юріївна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U000171
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНІЙ СИСТЕМІ НАВЧАННЯ В ЛІЦЕЇ.
1.1. Аналіз основних підходів до визначення якості освіти.
1.2. Сутність особистісно-орієнтованої системи навчання.
1.3. Особливості ліцейської освіти в умовах особистісно-орієнтованої системи навчання
1.4. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов забезпечення якості освіти старшокласників ліцею.
Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЛІЦЕЮ В ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНІЙ СИСТЕМІ НАВЧАННЯ.
2.1. Загальні питання організації та проведення експерименту
2.2. Реалізація педагогічних умов, які забезпечують якість освіти учнів у особистісно-орієнтованій системі навчання
2.3. Аналіз результатів експерименту.
Висновки до
розділу 2.
ВИСНОВКИ
СПИСОК