ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ
КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Ґенеза естетико-виховного впливу хореографічної діяльності на особистість дитини
1.2. Хореографічна діяльність в системі
естетичного виховання молодших школярів
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ТА СТАН ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ
ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
2.1. Аналіз змісту хореографічної діяльності
в естетичному вихованні молодших школярів.
2.2. Вивчення сучасної практики естетичного виховання
учнів початкових класів у процесі
хореографічної діяльності
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ
ОРГАНІЗАЦІЇ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ
ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ
ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
3. Обґрунтування педагогічних умов ефективної організації
естетичного виховання молодших школярів
у процесі хореографічної діяльності
3.2. Зміст та проведення формувального експерименту
3. Результати експериментальної перевірки ефективності
педагогічних умов естетичного виховання учнів
початкових класів у процесі хореографічної діяльності
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ.
СПИСОК
- Киев+380960830922