ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи формування пізнавальної діяльності
1.1. Теоретико-методологічний аналіз вивчення пізнавальної діяльності
1.2. Поняття і структура пізнавальної діяльності
1.3. Дидактичні умови формування пізнавальної діяльності студентів вищих
навчальних закладів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
Висновки до
розділу
Розділ 2. Дослідно-експериментальна робота з формування пізнавальної діяльності
студентів вищих навчальних закладів у процесі вивчення психолого-педагогічних
дисциплін
2.1. Дослідження пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів у
процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
2.2. Організація впровадження моделі формування пізнавальної діяльності
студентів вищих навчальних закладів у процесі вивчення психолого-педагогічних
дисциплін
2.3. Результати та аналіз дослідно-експериментальної перевірки моделі
формування пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів у
процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
Висновки до
розділу
Висновки
Додатки
Список
- Киев+380960830922