ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І
ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЯК
ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Науково-теоретичний аналіз профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в
умовах розвитку сучасної освіти
Концептуальні підходи у визначенні проблеми професійної орієнтації
старшокласників профільного ліцею
Ціннісно-гуманістичний підхід як педагогічний фактор успішної організації
профорієнтаційної роботи зі старшокласниками
1. Характеристика та інтегрована компетентність випускника
профільного ліцею як майбутнього вчителя іноземної
мови
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ
ПРОФІЛЬНОГО ЛІЦЕЮ НА ПРОФЕСІЮ ВЧИТЕЛЯ
Моделювання процесу професійної орієнтації старшокласників та механізми їх
відбору до профільного ліцею інтернатного типу
Особливості адаптації старшокласників до навчально-виховної діяльності
профільного ліцею інтернатного типу як передумова проектування їх професійного
саморозвитку
Педагогічні форми й методи організації поетапної професійної орієнтації
старшокласників у навчально-виховному процесі
Результати експериментального дослідження проблеми професійної орієнтації
старшокласників профільного ліцею до вибору професії вчителя іноземної мови
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922