- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Соціально-психологічні засоби технологізації Public relations у сфері маркетингу.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
0404U001899 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Психологічні особливості перебігу міжособистісних конфліктів в державних та недержавних організаціях
- Соціально-психологічні механізми фінансової поведінки молоді.
- Соціально-психологічні чинники розвитку національної ідентичності українців і росіян в Україні
- Психологічні особливості особистості як суб'єкта рекреаційно-туристичної активності
- Мотивація вибору професії клієнтами центру зайнятості
- Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами
- Психологічні особливості соціалізації підлітків у позашкільній діяльності.
- Психологічні основи соціальної реадаптації особистості зрілого віку
- Соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в багатопрофільних технічних навчальних закладах.
- Соціально-психологічні умови формування еколого-економічної культури підприємця