- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика і прагматика.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2005
Артикул:
0405U001373 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Становлення і розвиток ойконімії Північної Тернопільщини ХІІ - ХХ ст.
- Граматична специфіка мови українського законодавства.
- Мовна творчість Трохима Зіньківського в контексті творення літературних норм української мови другої половини ХІХ століття
- Структурно-семантичні типи українських ойконімів із формантами -ець, -иця.
- Романізми в українських говорах Хустщини
- Референційна семантика вказівних займенників: коґнітивний аспект.
- Адресат у художньому тексті (на матеріалі української прози ХХ століття).
- Формування української ветеринарної лексики.
- Типологія епідигматичних відношень полісемічних флороназв та їх похідних у лексиці сучасної української мови.
- Перехідні та неперехідні дієслова в пам’ятках української мови XVI – І половини XVII ст.