Ви є тут

Формування особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога

Автор: 
Мосол Наталія Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001598
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ.
ВСТУП.
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ОСОБИСТІСНОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА
1.1. Самовизначення як психічне новоутворення юнацького віку
1.2. Вибір професії в контексті концепції самовизначення особистості.
1.3. Особистісна готовність до вибору професії як центральна проблема професійного самовизначення старшокласників
1.4. Становлення особистості майбутнього психолога на етапі професійного вибору
Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПСИХОЛОГІЧНОГО ФАХУ
2.1. Організація та методичне забезпечення експериментального дослідження особистісної готовності старшокласників до вибору професії
2.2. Критерії та рівні особистісної готовності старшокласників до вибору фаху психолога
2.3. Структура мотивації вибору психологічної професії
2.4. Особливості розвитку професійно значущих якостей старшокласників, зорієнтованих на професію психолога.
Висновки до
розділу 2.
РОЗДІЛ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА.
3.1. Концептуальні засади та методичні особливості формування особистісної готовності старшокласників до професійного вибору
3.2. Загальна характеристика програми формування особистісної готовності оптантів до вибору професії психолога.
3.3. Результати апробації розвивальної програми.
Висновки до
розділу 3.
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК