Ви є тут

Лінгвостилістичні особливості іспаномовного художнього дискурсу постмодерну (на матеріалі сучасних латиноамериканських новел)

Автор: 
Чорна Наталія Валеріївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003174
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ПОСТМОДЕРНОГО ХУДОЖНЬОГО ДИСКУРСУ В СУЧАСНІЙ
НАУКОВО-ЛІНГВІСТИЧНІЙ ПАРАДИГМІ ……….
1.1.
Теоретичні засади вивчення постмодерногo художнього дискурсу
…………………………………………………………….
1.1.1.
Постмодерний художній дискурс у комунікативно-функціональній парадигмі
………………………………….
1.1.2.
Постмодерний художній дискурс у лінгвокогнітивній парадигмі
…………………………………………………….
1.1.3.
Основні принципи постмодерністської поетики ………….
1.2.
Лінгвокогнітивний аспект дослідження іспаномовного художнього дискурсу
постмодерну ……………………………….
1.2.1.
Поліфонія постмодерного дискурсу як підґрунтя розгортання текстових концептів
латиноамериканських новел ………………………………………………………….
1.2.2.
Особливості концептуальної системи іспаномовного художнього дискурсу
постмодерну ………………………
Висновки до
розділу
.
РОЗДІЛ
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗГОРТАННЯ ТЕКСТОВИХ КОНЦЕПТІВ ІСПАНОМОВНОГО ХУДОЖНЬОГО ДИСКУРСУ
ПОСТМОДЕРНУ ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ У ВИМІРІ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНИХ ЗВ’ЯЗКІВ
……………………………………………………
2.1.
Інтертекстуальність як провідна текстово-дискурсивна категорія постмодерного
художнього дискурсу ………………
2.1.1.
Мовленнєві форми художньої інтертекстуальності іспаномовного художнього
дискурсу постмодерну ………
2.1.2.
Інтратекстуальність як прояв парадигматичних відношень у дискурсах
Х.Л. Борхеса, Х. Кортасара, А.Б. Касареса, Ґ.Ґарсія Маркеса
……….…………………………………….
2.2.
Наративні та когнітивні структури в іспаномовному художньому дискурсі
постмодерну ……………………………….
2.2.1.
Наративна організація латиноамериканських постмодерних новел як стилістичний
прийом ……………
2.2.2.
Кореляція позицій автора, читача та тексту в розгортанні текстових концептів
іспаномовного художнього дискурсу постмодерну ………………………
2.2.3.
Лінгвоконітивний аспект розгортання текстових концептів іспаномовного
художнього дискурсу постмодерну …………………………………………………
2.2.4.
Лексичні засоби розгортання текстових концептів латиноамериканських новел ХХ
століття …………………
2.3.
Феномен цитатного мислення в межах інтертекстуальних зв’язків
……………………………………………………………….
2.3.1.
Визначення цитати як комунікативної стратегії в іспаномовному художньому
дискурсі постмодерну …….
2.3.2.
Алюзія. Прихована та очевидна цитата ……………………
2.3.3.
Текстові концепти заголовка та епіграфа як прояв інтертекстуальних зв’язків
………………………………….
2.3.4.
Геральдичні конструкції та принцип “третього тексту” .
Висновки до
розділу
.
РОЗДІЛ
СЕМАНТИКО-КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ АНАЛІЗ “МОЖЛИВИХ СВІТІВ” ІСПАНОМОВНОГО ХУДОЖНЬОГО
ДИСКУРСУ ПОСТМОДЕРНУ …….
3.1.
Семантико-наративний підхід до дослідження проблеми “можливих світів” у
постмодерному творі …………………….
3.1.1.
Стилістична реалізація комунікативних стратегій “фантастичного світу” в
іспаномовному художньому дискурсі постмодерну ……………………………………….
3.1.2.
“Можливі світи” в сучасній латиноамериканській новелістиці …………………………………………………
3.2.
Текстово-дискурсивна категорія континууму в іспаномовному художньому дискурсі
постмодерну…………….
3.2.1.
Роль семантичного простору постмодерного художнього твору у розгортанні
текстових концептів ………………….
3.2.2.
Темпоральна картина світу в іспаномовному художньому дискурсі постмодерну
……………………………………….
Висновки до
розділу
.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
.
ДОДАТКИ …………………………………
СПИСОК