Ви є тут

Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами образотворчого мистецтва

Автор: 
Кашуба Людмила Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003610
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ……………………………………….
ВСТУП.
РОЗДІЛ І. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ
ШКОЛЯРІВ.
Проблема розвитку зв’язного мовлення в лінгвістичній і науково-
методичній
літературі.
1.2. Лінгводидактичні орієнтири розвитку зв’язного мовлення в учнів
початкових
класів
1.3. Особливості розвитку мовлення у молодших школярів із
затримкою психічного
розвитку.
Образотворче мистецтво як засіб розвитку зв’язного мовлення
Висновки до І
розділу
.
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ
ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО
РОЗВИТКУ
2.1. Аналіз сучасної практики розвитку зв’язного мовлення у дітей молодшого
шкільного віку із
ЗПР
2. Організаційні засади констатуючого
дослідження
2. Критерії та рівні сформованості зв’язного мовлення молодших
школярів із
ЗПР
Результати дослідження зв’язного мовлення учнів початкових класів із затримкою
психічного
розвитку.
Висновки до ІІ
розділу
.
РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ
ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗПР ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА…………………….
Організаційно-методичне та лінгводидактичне обґрунтування методики
експериментального
навчання.
Програма поетапного розвитку зв’язного мовлення молодших школярів із ЗПР
засобами образотворчого мистецтва.
Результати формуючого
експерименту
Висновки до ІІІ
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК