Ви є тут

Формування ринку громадських послуг органами місцевого самоврядування

Автор: 
Павленко Яніна Петрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004798
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП …………………………………………………
РОЗДІЛ
АНАЛІЗ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПОЛО-ЖЕНЬ ЩОДО УПРАВЛІННЯ СФЕРОЮ
ПОСЛУГ…………………….
1.1. Проблема формування ринку громадських послуг в населених пунктах у
вітчизняній літературі……………………………
1.2. Огляд наукових праць зарубіжних авторів за темою дослідження
……………………………………………………………….
1.3. Вибір напрямів досліджень щодо формування ринку громадських послуг
органами місцевого самоврядування………………
Висновки до першого
розділу ……………………………………
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ГРОМАДСЬКИХ ПОСЛУГ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО
САМОВРЯДУВАННЯ В МІСТАХ …………………….……………….
2.1. Сутність інтегрованої системи менеджменту ринку послуг в містах та
узагальнення принципів, функцій, концепцій маркетингу
2.2. Динамічне моделювання процесів управління споживчим попитом на громадські
послуги …………………………………………
2.3. Систематизація маркетингових стратегій формування ринку громадських послуг
органами місцевого самоврядування………………
2.4. Характеристика форм управління ризиками споживання у процесах надання
громадських послуг……………………………………
Висновки до другого
розділу
.
РОЗДІЛ
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ПРАКТИКА РОЗВИТКУ СФЕРИ СПОЖИВАННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО
САМОВРЯДУВАННЯ В МІСТАХ…………………………………………………………………….
3.1. Обгрунтування загальних засад реформування сфери споживання в
містах……………………………………………………….
3.2. Визначення місії і цілей органу місцевого самоврядування з управління
ринком громадських послуг в містах ………………………
3.3. Формування стратегії діяльності комунального підприємства на ринку
громадських послуг…………………………………………….
Висновки до третього
розділу …………………………………….
ВИСНОВКИ …………………………………………………
ДОДАТОКИ .……………………………………………………
СПИСОК