Ви є тут

Корекційні функції естетичного виховання та механізм їх реалізації в старших класах допоміжної школи

Автор: 
Дмитрієва Ірина Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000579
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ Естетичне виховання як засіб особистісного розвитку людини
1.1. Теоретичні засади естетичного виховання
1.2. Характеристика компонентів естетичної свідомості та естетичної діяльності особистості .
1.3. Мистецтво як основний засіб естетичного виховання
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ Теоретичні основи та практика естетичного виховання учнів допоміжної школи .
2.1. Особливості психічного розвитку розумово відсталих учнів, які визначають корекційні функції естетичного виховання .
2.2. Питання корекційно-компенсаторних можливостей естетичного виховання в теорії олігофренопедагогіки .
2.3. Стан роботи з естетичного виховання в практиці допоміжної школи
2.3.1. Аналіз роботи з естетичного виховання учнів в процесі опанування навчальних дисциплін .
2.3.2. Стан роботи з естетичного виховання учнів у позаурочний час
2.3.3. Рівень професійної готовності олігофренопедагогів до реалізації корекційних функцій естетичного виховання .
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ Експериментальне дослідження особливостей особистісно-естетичного розвитку учнів з обмеженими розумовими можливостями
3.1. Конститутивні критерії та показники особистісно-естетичного розвитку розумово відсталих учнів
3.2. Методика і процедура дослідження
3.3. Аналіз емпіричного матеріалу дослідження .
3.3.1. Особливості прояву художньо-естетичних потреб та інтересів учнів
-х,-х, -х та -х класів допоміжної школи .
3.3.2. Особливості художньо-естетичних знань і суджень учнів з вадами розумового розвитку
3.3.3. Своєрідність прояву естетичних почуттів розумово відсталих школярів
3.3.4. Порушення дієво-практичного компоненту особистісно-естетичного розвитку учнів допоміжної школи
3.3.5. Рівні особистісно-естетичного розвитку учнів з обмеженими розумовими можливостями .
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ Педагогічне забезпечення механізму реалізації корекційних функцій естетичного виховання учнів старших класів допоміжної школи
4.1. Структурні компоненти механізму реалізації корекційних функцій естетичного виховання в допоміжній школі .
4.2. Етапи дослідно-експериментальної роботи .
4.2.1. Етап збагачення й корекції емоційно-перцептивного досвіду та активізації чуттєво-емоційної сфери .
4.2.2. Етап активізації, корекції й спеціального спрямування інтелектуальної діяльності
4.2.3. Етап поглиблення особистісної мотивації і поступового зростання рівня самостійності .
4.3. Результати впровадження механізму реалізації корекційних функцій естетичного виховання учнів - -х класів допоміжної школи
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК