ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ УРЯДОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ КАМПАНІЙ
1.1. Сутність урядової інформаційної кампанії в інформаційно-комунікативному аспекті.
1.2. Програмно-організаційні характеристики урядової інформаційної кампанії
1.3. Понятійний інструментарій дослідження
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ
УРЯДОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ КАМПАНІЇ З ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В ПОЛЬЩІ: ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ
2.1. Теоретико-методологічний підхід до підготовки та проведення урядових інформаційних кампаній з європейської інтеграції
2.2. Аналіз ситуації й організаційне забезпечення урядових інформаційних кампаній з європейської інтеграції в Польщі
2.3. Засади планування інформаційних кампаній з євроінтеграції в Польщі
2.4. Засоби інформування громадськості Польщі з європейської інтеграції
2.5. Здійснення інформування, контроль і оцінка урядових інформаційних кампаній з євроінтеграції в Польщі
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ
ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ДОСВІДУ ПОЛЬЩІ
3.1. Аналіз ситуації та організаційне забезпечення інформування громадськості України з питань євроінтеграції
3.2. Планування та здійснення інформування громадськості України з питань європейської інтеграції
3.3. Моніторинг громадської думки як засіб оцінки результативності інформування у сфері європейської інтеграції
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922